Lördag

Gud så trist att blogg appen är så värdelös. Hopplöst. Går ju inte att lägga upp bilder.
Vi var ju i fjällen i veckan och tänkte visa fina bilder, men orkar inte föra över dom på datorn nu.
Så får visa sen när appen funkar.
 
Igår jobbade jag till 17 ca..
Sen hem och snabbduscha. Sen iväg till en kompis på middag. Mkt trevligt! :)
Vi var väl hemma 01 typ.
Började men att renbädda sängen, så härligt. En varm dusch och krypa ner, finns det något härligare?
Bäddade in det stora täcket som jag köpte sist på ikea..mys ;p
 
Idag är det träning som gäller. Har inte kunnat träna något i veckan pga resan till fjälls och jobb i massor.
Men vandringen i sig är ju träning, så ingen fara där inte ;p
Imorrn hinner jag inte heller träna då jag ska på ikea med en kompis :)
 
Dagen förutom träning innefattar:
  • Dammsuga och Skura hela huset.
  • Skura, städa båda toaletterna
  • Tvätta en himla massa
  • Plantera ljung hos pappa
  • Diska
  • Åka på återvinningen med retur.
  • Städa kylen
  • Hyra film
  • Sen är det dusch, tända ljus och mys som gäller hela kvällen. Själv :)
Trevlig lördag på er! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0