Äntligen helg :0)

Åh så skönt..ni förstår inte ;p
Har ju som sagt jobbat hela påsken och veckan nu som varit. Himla skoj faktiskt..trivs kanonbra där.
Känns kul att få så mkt jobb :)
Men nog är det skönt att vara ledig när man varit på jobbe så många dagar på rad.

Nåja..Påskmat fick vi ju iaf hos mattis föräldrar, supergott.
Sen var den påsken över. Men det gör mig inget..så länge man intehar barn så firar vi inte så mkt..
Vi har hunnit vara till Micke i onsdags..spelat spel :) Han han inte mer än hem så börjar vi spela..haha
Sen har jag varit till Vickan en sväng, fikat god kladdkaka ;p

Kidsen är här nu och sover över..Mattis jobbar tills imorgonbitti.
Jag ska nog åka till rutvik imorgon, kolla in lite utekrukor till sommarn ;P
Vickan kanske skulle haka på, blir ju jätteroligt om hon följer.

Det händer grejer med lägenheten ;p Är såå glad och lycklig..
men jag säger inget föräns ett ev köpkontrakt är påskrivet...man vet aldrig.
Aldrig ropa hej i förväg..
Men det ser ljust ut..äntligen :)

Sen är det mattis 30års dag som närmar sig med stormsteg..
Gud så gammal han är..men söt ändå =)
Min älskling..han är verkligen mitt allt.
Han betyder så otroligt mkt för mig..
Jag ska göra hans dag till en underbar fest ;P

Nu ska jag mysa vidare med mina småhjärtan..lucaz ska bada nu ;p
När man inte har badkar hemma..haha
Dom får vara uppe länge här..blir lite bus och roligt när man är hos moster..
Pauline sover så klart för längesen.

Vi höres vidare..
Kram


Dom står sig superfina ännu..trots att det gått mer än en vecka. Dessutom
har det snöat och blåst som storm dom senaste dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0