Äntligen helg :)

Gud så skönt!! Inte för att jag haft en sådan jobbig vecka ;p ledig och så men ändå.
Skönt att det är helg iaf..jobbat ju dom två senaste helgerna så då känns det skönt med ledigt.
Mattis jobbar ju tyvärr men sånt är livet ;p
Han hade tur med inställda tåg så han är hemma idag.
Även imorgon fick han jobba dagtur istället för att åka iväg! :)
Mkt bra.

Känns som att det var nyss syrran var här och hjälpte mig städa..men jag måste dammsuga idag igen.
Så jävla äckligt..hopplöst.
Men skönt iaf att bara måsta dammsuga och inget annat!

Nu ska vi iväg till stan en sväng.
Vi ska hälsa på Mattis mormor, köpa med lite fika åt henne. Sen ska vi handla lite mat och kanske något gotta till ikväll...vad äter ni på fredag kväll?
Vi ska även stanna förbi återvinningsstationen och tömma alla kärl.
Konstigt nog har vi blivit jätteduktiga på att sortera och så..allt sorteras. Förut gick allt i brännbart..:/
Skäms verkligen. Hua.

Vi svänger nog förbi svärisarna och kikar om dom blitt nå bruna efter en sväng i fjällen.
Kanske får se några bilder ;p

Åh..Molger har börjat kissa inne!!! Fyyy hjälp mig någon.
Igår morse och även imorse har han pinkat under trappen..
Vet att det är någon slags protest. Men vette tusan mot.
Har aldrig nåonsin haft problem förut med lådan eller så.
Dörren var öppen till toan..ganska så nyrensad.
Han gjorde det på morgonen..han kanske tycker att vi ska vakna ;p
Upp med flocken.
Nää men jag blir så frustrerad.
Lisa hjääälp mig :)
Har du haft några problem med dina kissar?

Nu bär det av..
Kraam på er där ute.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj nej så jobbigt. Mina gjored bara de första dagarna innan dom hitta lådan. Nån sa till mig att det kunde vara typ c-vitamin brist. Men jag vet inte. Tyvärr! Dom säger ju att man ska ha lika många lådor som man har katter. Men hallå då måste man ju inreda efter lådorna :P Är han kastrerad?

2009-04-03 @ 22:37:15
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Vet inte om du fått ordning på katten, men jag har hört att det kan bero på urinvägsinfektion också...

2009-04-04 @ 12:15:39
URL: http://hemmahosannas.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0