Fredagsmys

Vilken härlig dag jag haft idag! :)
Dagen började med värsta försovningen i världshistorien..hehe jag hade ställt klockan på åtta.
Jag behövde komma upp och skriva klart uppgiften som skulle in idag..
Haha klockan var kvart över elva när vi steg upp..herrejessus ;p
Men jag han klart uppgiften, inmjlad och klar.
Nu är det bara slutprovet till veckan..huvva. Hoppas verkligen jag klarar det.

Sen städa jag lite..mattis dammsög, jag tog köket.
Sen duschen och på med lite make så man ser någorlunda ut iaf ;P
Haaha Sen åkte vi till storheden..en löningshelg som vi inte alls tänkte på..
Men det kom vi på direkt vi var där ska jag säga..myyye folk alltså!!

Vi var på systemet, jula, intersport, maxi bla..
Handlade mat och sånt.
Hittade ett par nya foppa, turkosa ;P



Köpte lite smink, foppa, diadem och en ny vattenkokare :)

Köpte lite nya frächa vårblommor också..jag vill så gärna ha lite fina tulpaner!
Det gör så mkt för själen med blommor för mig =)



Köpte tulpaner..sen är påskliljorna avklippta från krukan utanför grovis.
Den hade blåstomkull tidigare i veckan och såg allmänt taskig ut.
Men i vasen gör dom sig perfekta!

Sen ikväll har vi ätit tacos och myst.
Nu blir det så ska det låta..älskar Peter Settman, han är grym!

Har bytt matta i köket..hade en blommig tidigare..
Nu fick de bli mörkbrunt..passar till prickarna i gardinen ;p
Ni får se bort allt svammel..hehe
        

Bättre eller sämre? ja till sommarn kanske blommorna kommer tillbaka ;P
Vad mycke krimskrams, handdukar och skit som är framme.
Jag gillar när det är kliniskt snyggt ;P

Nu blir det fredagsmys!!


Imorgon och söndag är det jobb för mig!
Mattis ska till Piteå och hämta det sista ur förrådet och utemöblerna ;O
Och grillen :)

Vi höres vidare!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0