hårfärgning..

I'm going black ;p
Nää men det känns nästan så nu..på förpckningen stod det mörk sammet brun..haha får väl se hur mkt sammet det blir över det hela haha.
Känns skönt att färga upp håret..har blivit lite grådassit så nu blir det intensivare brun..
Jag är ju ganska så mörk brun naturligt men skönt att göra det lite blankare och mer intensivt ;)

Lisa ville ha receptet..men det får bli imorgon.
Jag måste nämnligen testbaka en gång till innan jag ger ut receptet, så jag inte är ute och cyklar.
Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag brukar göra..jag brukar freestyla i köket ganska så mkt, så glömmer jag skriva upp hur jag gör och om det blir bra eller inte..hehe
Men snart Lisa..
Sen att du aldrig gjort morotskaka..hallå!? hahah
Det är ju svingott!
Perfekt att göra i långpanna så fyller man upp frysen :)

Har precis startat en tvättmaskin, gud vilken dröm det är!
Kunna tvätta precis när jag vill..kunna tvätta undan och slippa dessa högar och alla blåa ikeapåsar..
Värsta drömmen.

Vi har varit ute och prommenerat idag..
Wow tänker ni, so what?!
HAhaa men det är jättestort för oss. Vi har länge sagt att nu fan måste vi börja röra på oss.
Motionera och äta bättre..
Banta!!!!! :)
Beach 2019 here i come ;p
Nää men lite iaf..har kanske gått ner två kilo nu på två veckor.
Och då har jag inte ansträngt mig direkt, fortfarande godis på helgerna och ingen motion.
Det var så himla skönt att gå..men gud så jobbigt!!
Jag märkte fort att all kondis var som bortblåst. Flåsade rejält där ett tag.
Men man måste ju börja någonstans ;p
Blir kanon det här...
Imorgon bitti kommer älsklingen hem från jobbet..då blir det prommis innan han ens hunnit innanför dörren.
Sen dusch frulle och sängen för honom.,
Stan för mig :)

Vi ska till Mattis syster imorgon, hon har fyllt år så vi ska fira henne.
Ska hitta någon fin present tänkte jag..
Får väl se vad det kan bli

Så mysig Pauline var imorse..kom och la sig uppe hos oss i sängen och myste.
Innan barntv och frulle.
Sedan tandborsting och kammning.
Alla på rad :)
Syrran kom och körde dom till skolan! :)
Saknar dom redan :(

Nää nu ska jag gå och skölja ur färgen här så det inte bli svart
Sedan tänkte jag koka mig en kopp te och ta en hårdsmörgås till ballar av stål som börjar snart :)
Kram på er



Tyckte det blev himla snyggt att plantera i glas :)
Fiffigt värre..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej jag har aldrig baka bara ätit :P

Jag ska inte ha sånt i frysen för då äter jag. Men nån gång fyller u nån år eller så. Då kan det vara bra å ha :)

2009-04-07 @ 10:20:46
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0