Home sweet home

Som jag nämnde tidigare i veckan så köpte jag ett väggord när jag var i Piteå.
Home sweet home.
Passar så bra in här hemma hos oss, vi är båda riktiga hemmamänniskor.

Hur som haver så har jag precis satt upp det :)
Innan jag hittade den ultimata platsen då..hehe inte lätt i ett stort hus :)
Vill inte att det ska synas för mkt, eller att det ska se konstigt ut.
Så då kom jag på att jag ville ha den under trappen..

Låter konstigt..men blev mkt bra!
Vi har en korg som hänger där helt ensammen så det passade perfekt där brevid.
I och med att det blev under trappen så skymmer det lite..det anas men kanske inte att man tänker på det direkt man kommer in :)
Precis som jag vill ha det.
Jag har fått för mig att om man har väggord för synliga på platser där man ofta ser dom eller går förbi så kanske man blir lättare less..
Iaf tror jag att det är så för mig..lagom är bäst ;p

   




Ser ju lite snett ut i och med att jag tagit bilderna lite snett för att trappen är i vägen.
Men jag är mkt nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Var i Piteå hittar man väggord? Själv har jag gjort egna.. :)

2009-04-14 @ 19:09:09
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0