lite påskfint :)

Igår var vi till mattis syster i gammelstan, firade henne lite i efterskott.
Trevligt var det, efter det åkte vi till Micke i Lillpite och spelade spel :)
Riktigt skoj..jag vann en gång och micke en.

Men nu blir det lite spela framöver, jag jobbar och micke är i mellan sverige hos sina släktingar.
Roligt för honom, hoppas han får en skön ledighet.

Imorgon drar min jobbvecka igång hehe
Längtar faktiskt..så skönt att komma iväg och känna att man är som alla andra, att man har ett jobb.
Få lön..vilken dröm :)
Storhelg är det nog en massa också.

Idag har syster varit här och fikar..
sen har jag dammsugit, mattis är och lagar skotern.
Han har blitt riktigt duktig på att meka i den faktiskt..

Jag har planterat ut lite blommor..kändes inte riktigt helt rätt, men vad göra?!
Jag kommer inte idas när jag jobbar så mkt så då kommer dom inte komma ut alls innan eller under påsk.
Blev mkt fint, nu återstår bara att de ska överleva också :)
Är riktigt snårblåsigt idag, ingen värme alls.
Sen hittade jag inte vårat cafe bort..som vi hade i piteå, konstigt!
Jag är så säker på att jag bar in dom i garaget..men ikket.
Måste blivit kvar i pite..
Matte får ta hem det imorgon.



Köpte den där krukar eller korgen på sävastträdgården igår, 69 kr.
Som hittat..passade perfekt att plantera ut lite blommor i.
Till sommarn blir det sommarblommor!

     




Den superfina kransen jag fick av vickan i inflyttningspressent! :)
funkar ju kanon i påsktider ;p

Välkomna hem till oss ;p
Lite påskblommor iaf...ska norpa mig lite påskris också..men törs knappt.
Vill inte göra naturen illa..eller att nån surtant ska tycka att jag har snott och förstör..
Hjälp..haha hur gör ni? köper ni påskris eller snor ni? ;p


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag köper påskris på Rutviks Handelsträdgård :P Oväntat va? Men du dina påskblommor kommer inte orka slå ut ute, det är för kallt. SÅ du måse nog ta in dom iaf ver nätterna om dom ska ha nån chans. Bra att jag fick recept på morotskakan =)

2009-04-09 @ 09:36:49
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Fler än jag som torterar blommorna utomhus! ;)

2009-04-09 @ 19:50:47
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0