lördag :0)

Skönt med ledigt!! Jag sov som en stock när Mattis klev upp kring halv sex.
Märkte inte nått...hehe
Han hade bara två loktransporter till notviken idag, sen kommer han hem :)
Tror att han skulle komma kring fem sex.

Micke kommer hit ikväll igen ;p
Såå kul. Blir finans igen..hehe
Så jävla roligt spel.

Nu har jag städat klart.
Dammsugit, städat och skurat toan. Diskat och städat köket.
Vikt in tvätt, bäddat sängen, dammsugit uppe, hängt ut sängkläderna..
Skurat toan där uppe med.
Skööönt.

Ska in till stan en kortis..lämna igen Patrik 1,5
hehe ganska bra film..inte värst kanonbra, men den gick att titta på.
Några tårar trillade ner iaf...
Ska köpa en fläskfile och göra gratäng.
Gottigott
Och morötter..blir nog morotskaka också.

Apropå katterna..
Tack Lisa och Anna för lite hjälp och funderingar.
Jag har också hört att det kan vara uvi men jag tvivlar på det..
Nu imorse var det inget kiss, så jag hoppas att det räckte med dom där två gångerna för honom.
Han är kastrerad och aldrig visat några problem tidigare..
Tur i oturen är ju att han tack och lov är kastrerad..det luktar inte alls lika mkt och lika hemsk om kisset nu.
Bara hålla tummarna att det bara var någon fix idé.

Nu ska jag sätta på mig lite smink..haha
Så man inte skrämmer någon på stan..det gör man väl iaf hahaha :)

Ha en underbar lördag och helg!! =)
kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0