lördag

Idag vaknade Pauline väldigt tidigt..halv sex!! puuh.
Hon sa redan igårkväll att imorgon ska jag hakna (vakna) tidigt..innan det är morron. Nääää sa jag ;p
Haha det var ingen fara..hon låg och myste till halv sju med mig i sängen! :) Gode mysigt..

Syrran kom och hämtade dom innan tio imorse..dom skulle på skoter tur :)
Mina älsklings ungar!!

Sen åkte jag till vickan..hon var så snäll och följde mig på Rutviks handelsträdgård..så mkt fint dom hade!!
Hittade en himla massa krukor..synd att blomlådorna var slut :/
Men jag är så nöjd..hittade vita som jag ville ha, med svarta prickar!
Även några svarta mindre med vita prickar :)



                

Nu blir det spännande när man kan plantera ut..det är utekrukor alltså om någon missade det :)
Och vart jag ska ha dom..är inte så säker..hehe
Men är så glad att jag hittade dom!


Nu ikväll har vi ätit tacos och myst..
Jag har varit på ica och veckohandlat..så då fick de bli tacos :)
Sen blir det robinson...kanske hehe
Mysa med hjärtat.
Han är så goo

Vi höres!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

saknar dig...

2009-04-19 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0