Måndag

Igår jobbade jag till 17.00
puh vad skönt att gå hem :)
Då åkte vi upp till Arjeplog..omg vilken håla.
Men huset var fint och dom trivs och det är viktigast.
Tänk att min lilla lillasyster köpt hus :)

Vi kom hem sent igår natt..somnade ganska direkt.
Upp på morgonen nu idag ochpluggade.
Nu ska vi strax åkta till piteå och städa ur ugnen och avloppen bara..
Sen ska vi äta mys och dyyr middag på golden ;P
Fira att nu jävlar är det klart. haha
Det var ju stängt sist vi skulle dit..hehe
Sen lämnar vi nycklarna till nya ägaren :)

Vi ska till Micke ikväll efter maten ;p
Spela lite spel, så jävla kul!! :)

Jag ska och kika på ett nytt vardagsrummsbord..

Vad tror ni om detta? har alltid gillar den serien..finns dom skänk och tvbänk också..
Så kan man ju om man vill byta ut i framtiden :)

 
Väldigt snyggt :)

(lånade bilder från www.em.com)

Har även beställt en ny matta, en stor pappelina matta till vardagsrummet.
Den vi har nu är hopplös när man har katter..så äckligt. Mkt bättre med pappelina, det fäster ingenting, perfekt för katterna!
Det är samma färg som på den mattan som just nu ligger i hallen..
Fast den är ju mkt större, som en rumsmatta. Hoppas det blir bra ;P



Nu blir det på med lite smink, sen drar vi :)
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också kollat på tv-bänken. Den är jättefin.

2009-04-27 @ 17:22:00
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0