Morotskaka

Idag vaknade vi ganska tidigt med tanke på vad klockan var igår natt..
Två tror jag vi gick och la oss..
Vi spelade finans en gång efter frukosten innan micke åkte hem.
Jag behöver väl inte nämna vem som vann ;p

Sen åkte jag till Österby och Mattis tog skotern dit..
Vi hälsade på och så åkte ungarna hem med oss.
Jag och Pauline åkte och handlade till middagen..tacos.
Cissi och Lucaz åkte med Mattis på skotern hem..

Så nu har vi ätit, alla kids är badade, pauline sover.
Vi har bakat morotoskaka ikväll..jag glömde bort att jag brukar dubbla receptet så dom blev ganska låga,
men otroligt goda.
Finns ju inget så gott som det ;p

Nu ser vi på Wipeout..hehe vilka roliga missar och sånt dom gör.
Dunderkul.
Dags att lägga sig för dom två äldre ungarna strax.

Lägger in receptet på kakan imorgon..
När jag gjort om receptet så det blir rätt höjd ;P

Kram hej

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du inet stoppa ut receptet på den, morotskakan alltså. Jag har aldrig bakat det. Men nån gång måste ju bli den första :)

2009-04-06 @ 12:10:46
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0