onsdag igen

Ja tänka sig så tiden går snabbt ;p
I måndags gjorde jag inte många knop..riktig slapp dag.
Var på stan och handlade lite, men annars var det kolungt.
Igår tisdag så kom syrran hit, den äldre ;p och hjälpte mig att storstäda :)
Vilken tur jag hade då..hon tog till och med toaletterna..;p
Fint och snyggt blev det, även på övervåningen =)

Efter det kom syrrans ungar hit och skulle sova över..hehe
Sen kom även Moa hit från Arjeplog. Himla skoj.
Sen så kom även Niklas hit och käkade..så vi hade stormiddag med köttfärssås och spagetti, mums :)

På kvällen for vi och åkte skoter med kidsen..jättekul.
Sen for vi hem och bakade en kladdkaka, som inte ens blev god :(

Alla som känner mig vet att baka är min grej lixom. Hehe det är ju bakfrida ;P
Men är det något jag absolut inte kan och lyckas med så är det kladdkaka.
Det går inte..det blir som chokladsockerkaka. Hopplöst..

Idag har vi varit i Piteå, jag har hälsat på gamla jobbet och Mattis hade nått möte på sitt jobb.
Sen åkte jag på EM och köpte ett väggord...;p
Home Sweet Home..kan ju inte passa in bättre här, vi som är sådana hemmamänniskor!!
Kommer nog bli fint tror jag..spännande..heh

Nu har Micke kommit hit, vi ska äta kinamat och spela spel hela kvällen lång ;P
Jag har inne en äppelpaj i ugnen, det kan jag verkligen däremot :)

Vi synes vidare..
Ska väl komma lite bilder snart hoppas jag :()



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0