two down - five to go

Gick kanonbra att jobba igår och idag med! :) träffade lite nya tjejer som var supertrevliga.
Fick sluta en kvart tidigare, tack Annika :)

Skynda hem och laga mat..Mattis har också kommit hem idag från jobb, ledig nu fram till veckan nån gång.
Vi har ätit tacos..nähä?! haha
Nu ligger vi utslagna i varsin soffa.
Jag blir så slut i huvudet när jag kommer hem, när man väl stannar av.
Man är på språng hela tiden ;p

Godis skålen är laddad..
Snart att jag nyduschad..
Så ska det låta börjar snart..
Kan det bli bättre?

Ni skulle ha sett mig igår när jag var och "tjuvade" påskris..herrejessus vilken syn! :) haha
Var så rädd att någon skulle se mig..så jag skyndade mig.
Hittade ett skoterspår intill vägen, så jag gick in där..tittade åt alla håll.
Ingen i sikte..hade ju trots allt åkt ganska långt bort. hehe
Så nådde jag inte den där sista grenen...
Plums blev det då..sjönk ner till midjan nästan hahaha
Så sjukt..

Ingen påskgumma kom det heller och plingade på,.
Jag som hade köpt barnvänligt godis ;P
Nåja..det går nog åt iaf..hah

Nu duschen..
Imorgon är det 10 timmar som gäller..
Men än så länge så gör det inte mkt att jobba påsk och heeela helgen.
Vädret är ju hopplöst. Hoppas på sol imorgon för Mattis skull som ska köra skoter.
Dessutom är det ju storhelg..
Och ni vet vad det betyder..Jag kommer bli riiiik!!!
hahahah vilket skämt ;P


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, mattan är bara nått jag vill ha så bilden är bara googlad :( Vi har en sån fast beige (matta) men nu vill jag ha färg :D Ska se om man hittar nån billig sån på Rusta eller så.. har inte lust att betala flera tusen för en matta jag mest troligen mest kommer ha under sommaren..

2009-04-14 @ 19:06:25
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0