äntligen är jobbhelgen över..

Dra mig baklänges så less jag varit!! När man bara är ledig en dag hinner man aldrig vila upp huvudet från jobbet..men jag är ändå tacksam att jag får jobba, men lite less får man väl bara ibland?!

idag slutade jag tolv..såå skönt.
Hem och råkade somna på soffan en timme, himelens så festligt.

När jag vaknade insåg jag att Melker var ute..och borta.
Kissarna går aldrig från gården och kommer alltid när man ropar..
Men skillnaden idag var ÖSREGN, åska och bixtrar..
Jag har varit ut i regnet och sökt och ropat och blivit dyngsur!
Men ingen kisse, blev så orolig.
Jag gick in, lämnade dörren öppen och nu när d slutade regna så kom han in.
Torr!!!
Keh, hur då!?
heheh han har legat och tryckt någonstans..utan att jag sett han, säkert under bron.
Trotts att jag tittade där ;p
Skönt iaf..

Funderar på att baka bullar ikväll, smidigt att ha i frysen om de kommer oväntat besök.
Jag får se..passar ju inte så bra in med bantningen!
Som förövrigt går åt helvete ;p
Näää men jag har fuskat med godis!! jag är hopplös.
I fredags hade vi lite vänner på middag och sånt och då åt jag pommes, fast jag inte ska! Och trotts att det var en liten portion. Men de är inte bra!!
Får ta nya tag!!

Snart är det dags för bröllopstårta! Bara två helger kvar nu..
Längtar lite faktiskt! ;P

Nu ska jag städa undan lite och sen åka och handla!
Kram och hejs



Bröllopstårterosorna ;p

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack:)!



Jätte kul att du vill vara med och tävla!

2009-08-10 @ 17:16:41
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk
Postat av: Anonym

Nej vilket hemskt uppvaknande och se att katten är på vift. Hur mår honan nu förresten? Jo nu är det bara 2 veckor kvar, det börjar dra ihop sig =P

2009-08-10 @ 22:31:20
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nå men stackars kisse. Att man gör allt för sina små lurvbollar... Men så är det ju. Min är mager än ( tycker jag iaf) och man känner sig ås dålig =(

2009-08-11 @ 08:29:08
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0