äntligen helg igen :)

Trött som en gris!! Har jobbat hela veckan så de ska blir så skönt me lite ledigt.
Har fått förlängt två veckor till så de känns skoj!

Ikväll har jag pysslat med bröllopstårtorna som jag ska leverera imorgon till Rutvik.
Himla spännande, hoppas verkligen budparet blir nöjda!
Iaf så har jag bakat bottnarna när jag slutade..började kring 18.
Hade grannflickan Nova fyra år på besök, en liten hjälpreda :)
Bakade tre långpannebottnar och en rund vanlig.
Gjort blåbärsmosse och glasscreme (hälften vaniljkräm och hälften vispad vaniljgrädde!)
Och nu står som fyllda, spacklade och täckta med sockerpasta i Adam. (alltså våran extra kyl som fanns i huset i tvättstugan) Tur att den är väldigt stor! Dubbla en vanilj kyl iaf :)

Nu har jag diskat undan, tvättat en maskin och duschat.
Känns så skönt. Skulle ut och promma för de är så härligt ute..men jag orkar inte!
Är slut i huvet..

Ska visa er kort imorgon! ;p
¨På slutresultatet..så länge visar jag en bild på förra sommarens bröllopstårta..



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0