dålig jag är..

Har bara varit ute och gått en halv timme idag..känner mig värdelös!!
Dels jobbade jag till åtta och var helt slut i huvet och kroppen för de har varit spring hela dan och dels fick jag ont i magen och fick vända om..
Men man får se de possitivt..jag gick ju iaf!
Har ju varit nyttig med..så de är inte dåligt.
Men ni vet..

Nu blir de en till dusch för ikväll..fryser om en tok.
Sjuka på ingång?!

Börjar sju imorgon..bläää! :)
Saknar hjärtat som är borta och jobbar..duktig han är!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack :) Jag tror han har väldans bra i himlen. Nu får han äntligen mysa med mormor efter 12.5 år ifrån varandra :)

2009-08-18 @ 08:36:06
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hej hej. Nu har jag kanske varit otydlig. Men ingen våningstårta ville hon alls ha nu. Utan en långpanna och en rund stor. Hon skulle inte ha nån egen bestämde hon. ja vi är ju en sån släkt som älskar mat. Vilken tid kommer du komma till rutvik. Jag har pengar och kommer säkert ha nyckel till bygdegården!!!

2009-08-18 @ 21:55:22
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: Susssi

Har du bara en kisse kvar? Vad har hänt?

Jag skulle vilja vara lika bra som du vad

gäller inredning, du har så mycke ideer?

Mee like erat nya hem.

Hälsa Mattis.

Kram syster

2009-08-20 @ 09:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0