dålig uppdatering..

Men jag har så fullt upp med att läsa alla andras bloggar ;p
Nää men när man väl är ledig så är kanske inte bloggen de första man tänker på :)

Skönt med ledig igår och idag..puha.
Jobbar kväll imorgon så det blir sovmorgon då med, behövs!!
Vi har inte gjort så mkt i helgen eftersom mattis jobbar, men han kom dock hem igårmorse och åker inte förens ikväll kring sju. Vilken skön jobbarhelg va, ledig typ fast man ändå jobbar! :)
Då kommer han ju inte hem förens tisdag men ändå!
Nåja..vi mös på ordentligt igårkväll såg en film och åt tacos.

Sen när mattis gick och la sig och jag sa, kommer snart, så fick jag nått tokryck och skulle ut och gå!
23.20 gick jag iväg och kom hem 00.47
Fattar ni en och en halv timme med den här trinda kroppen ;p hahahah värsta grejjen!
Har nog inte gått så långt på flera ååååår!
Mörkt och hemskt var de..jag är ju så rädd.
Varför är de så dåligt upplyst för..

Skönt och lägga sig iaf när jag väl kom hem :0)
Nu är hjärtat och köper nå frukost..så vi ska mysa på här hemma!
Fick hjälp av mattis och hans pappa igår att sätta upp de nya handtagen på garderoberna i datarummet igår.
Så jag kanske syr upp tyget jag ska ha för den lilla garderoben sen idag..blir superfint!
Tänk så nytt och fint de kan bli med lite nya handtag bara..;p

Ska visa er sen..
Nu ska jag grejja på..
Kram och hej



Så roligt att pyssla på..kanske ska baka nått också..
jaja hej då.
 hahah


Kommentarer
Postat av: Zara

Vad fllitig du är Frida=)

2009-08-16 @ 15:45:45
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0