måste vattna ;p

Mina blommor på baksidan/altanen har typ dött.
Jag glömmer att vattna dom..tur att jag inte glömmer fin blommorna i blomlådorna på framsidan :)

   

Nu har dom verkligen växt till sig..stooora million bells.

Tänkte visa er en bild på lite nytt i vardagsrumme, men de är bara lampor och krukor så det får vänta.
Känner jag mig själv rätt så är de inte länge tills något händer snart. hehe

Gud så trött jag är, jag gick och la mig halv elva igårkväll, har väl aldrig hänt typ.
Speciellt inte om Mattis är hemma, då vill jag vara med honom.
Men skönt var det..nästan att jag var pigg när klockan ringde, men bara nästan ;p

Ikväll ska jag göra lite fler dekorationer till bröllopstårtan..
Men först ska jag ut i landet och plocka in lite gubbar, starta en tvättmaskin + diskmaskin och sedan hoppa i duschen :)
Sen blir de grejs med tårteri..så skoj!

Natti natti på er.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men det blev aldrig att slinga håret, men jag har haft en festlig dag i alla fall! :) Det blir vad man gör det till ;)

2009-08-06 @ 01:15:55
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0