onsdag eller fredag!?

Idag är det ju som alla vet onsdag..men för mig känns det som fredag! Dagavild eller vad!? hahah
Jag jobbade till fyra idag..åkte hem och for sedan iväg på lite ärenden!!
Sen har de inte hänt så mkt, nå komipsar åkte hit på inlines helt apropå, gillar spontan besök :)

Vi måste verkligen köpa en ny duschslang, vilket fjes alltså! Strilar väldigt stillsamt och mjukt.
Även om man har på fullt ös.
Kul, nää!

Imorgon börjar jag fyra = sovmorgon ;P
Vi har jobbat så lika förra veckan och den här så de är inte klokt. Mattis börjar också fyra imorgon och slutade fem idag.
Vilken tejming! :)

Måste städa imorgon på dan..spårar totalt här hemma när jag jobbar heltid ;p
Så farligt är de inte, bara golven som är smutsiga.
Men en rejäl höst städning är nog inte så fasligt lånt borta! :)

Nu ska jag krypa ner under filten med hjärtat..så mysigt att bara vara!
Sen blir de duschen och sen sängen!

På fredag blir de nog shopping ;p Äntligen!
hahaha blir nog både lule och pite och boden ;p
Effektiv tid vettu ;p

Kram på er



Älskar hösten..älskar levande ljus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0