pyssel och knåp

Jobbar som en tok just nu..känns lite trist, vart tog sommarn vägen?!
Nää jag vet att den inte är över än!! Men de är ändå augusti och på kvällarna/nätterna är det ingen värme just.
Men jag är ju inte så mkt för värme, så det gör iofs inte så mkt att hösten närmar sig, jag älskar hösten! :)

Jag har ju som sagt gjort lite bröllopstårtsdekorationer till en kompis som ska gifta sig på lördag!
Oranga rosor och gröna blad..och fjärliar, lite orange, vita!! Jättefint tycker jag själv.
Hoppas hon blir nöjd..

   

Jag ska göra en bröllopstårta till en kompis kusin typ nu i aug.
En vit en med rosa dekorationer..också rosor..



Har börjat lite smått..inte färgiga ännu!! :)

Har bakat lite idag..
Kändes otroligt skoj, så längesen.
Men måste ha nått i frsen som man kan ta fram och bjuda på!
Får se till att inte nalla bara..;o)

Nu ska ni får se garderobsdörren i hallen som jag klätt in i tyg..blev såå fint!!
Hakade bara av dörren, fram med häftpistolen..och pang!! :)
Lätt som en plätt.
Hittade tyget på rea på åhlens..kan de bli bättre?
69kr/m, som hittat.

   

     


Visst blev de fint?!

Nu ska jag hoppa in i den varmaste dusch du någonsin kan tänka dig ;p
Sen ska jag starta en tvättmaskin och lägga mig i soffan och daska.
Älsklingen kommer hem snart hoppas jag..han är och käkar och spelar minigolf med nå kompisar.
Börjar sju imorgon med..puh haha

Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jisses så duktig du är.

Tar du beställningar;)

2009-08-04 @ 23:29:00
URL: http://desperathusfru.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, ja, men detsamma! Festligt värre att vi ses här också! :D

2009-08-05 @ 01:31:02
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0