underbar helg

I fredags var jag och shoppade, massor ;p
Var till pite och lule och hittade mkt fint.
Köpte en till Vaduz lampa till vardagsrummet bla. en vit, jättesnygg!!

 

Sen hittade jag tre par skor, massa kläder och smink!
Skönt att fara själv, slippa gå dit alla andra vill och vänta medans andra provar osv..heheh hade de mkt skönt!

Sen igår var vi på middag hos svärisarna, grillat, sås, gratäng, coleslaw och supergod sallad!
Blåbärspaj och passionsfruktspannacotta till efterrätt :)
Lite snaps till maten, gissa vem som svepte först?! hahah
Vi kastade lite pil och hade de allmänt trevligt i deras uterum, med massa ljus i mörkret :)

Idag har vi städat, tvättat och varit på stan!
Varit till mattis mormor och hälsat på.
Sen var på på skördedagarna här i stan med svärisarna, mattis hittade skinhandskar till vintern.
That´s it! hehe

Nu ska vi se film och mysa, se slumdog millionaire.
Sen ikväll ska vi till Tobbe och Lotta och spela spel ;p

Nått jäkligt skoj är ju att jag bara jobbar 16-21 imorgon sen är jag ledig tre dar igen?! haha vilket lyx!! ;p
Nää nu blir de film..
Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0