äntligen ledig ;p

Idag är jag ledig, ja ända tills på fredag faktiskt, och sen är jag ledig lördag sön också ;P
Känns faktiskt helt okej, när jag vet hur mkt jag kommer jobba senare kring jul och nyår :)

Igår jobbade jag till tolv..efter det så åkte vi till en kompis i piteå ;P
Gud vad skoj det var!! :)
Vi åt go mat och spelade spel..
Superkul,

Idag vaknade jag faktiskt tidigt..för att vara ledig.
Nio. Åkte på konsum och köpte mjölk till bullarna..
Så bakade jag saffrans bullar igen..mkt goda! Och snygga ;p
Bakade även nougatrutor och började med beskvier, men då kom jag på att jag hade slut bakplåtspapper..så biskvidegen står i kylen och väntar på utbakning ikväll ;p

Jag åkte upp till sunderbyn, till mattis mormor, tillika min mormor ;p haha har ju ingen egen så jag lånar mattisens ibland :)
Tog med termosen med kaffe och packade rejält med fikabröd till gumman. haha
Hon blev jätteglad! och hennes rumsgranne fick också ;p

Åkte och handlade..satt upp två stjärnor.
Och nu är räkorna på tining, ska slänga in en bakpotatis i micron :)

Sen blir det mera bak..
Oj vilket jobbigt inlägg. hahaha

Väntar med spänning på mattis brors andra unge som är på gång ;p
Lotta var beräknad för fem dagar sen..så det är nog inte länge kvar. Jag längtar!!
Jag vill snosa bebis nuuuu!! ;p

Nåja..
Btw så är Mino hos fosterfamilj..hehe men hon bor hos syrran sen igår.
Får se hur länge det blir.
Hon pissar ju fortfarande inne ibland och jag är så less det. Försöker komma på vad det kan vara för fel..
Ser stor skillnad på Melker sen hon for. Han är framme mer, ligger och myser hos oss. Jamar och har sig..
Får väl se vart de slutar..

Så tomt utan henne :/

Jaja hej då ;P


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja han är så nöjd över honom. Han är dock inte ås lättplacerad :/ Kram

2009-12-08 @ 23:51:34
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0