en pojke!

Grattis till Mattis lillebror Tobias och hans tjej Lotta som fick en "liten" kille imorse! :)
Gud så roligt, nu har dom en av varje!! ;p och 4700 var ju en rejäl guldklimp! ;p
Längtar efter att få snosa och kika på lillen..

Idag har jag lagt ihop en tårta..täckt och klar.
Den väntar bara på rosorna och blad som jag ska göra där vid två när jag och en kompis ska till forsgården.
Den hämtas ikväll..hoppas bara hon blir nöjd.
Väldigt svårt att få till röd färg, går knappt.
Svart och röd är hopplöst. Behövs så otroligt mkt färg för att det ens ska anas vara röd el svart.
Men ska nog måla de istället..hm får klura ut nå bra.

Visar bild sen! ;P

Imorgon går jag på jobbruliansen..jobbar konstant tills typ min födelsedag ;P
Nice.
Blir bra med cash.
Dessutom har jag ju haft två slappa veckor nu..så lite jobb ska bli skönt!! ;P

Nåja.
På återseende ;p




God jul! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! Jag är nöjd ;)

Vad roligt med bebis!! :D Åh.

2009-12-18 @ 19:58:36
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nu är jag moster!! :D



Haha, ja Harry var minsann en stadig grabb! :D

2009-12-20 @ 11:16:33
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0