frostar av frysen.

Gud vilket jobb, vilken stor frys vi har :)
Jag har en förmåga att fylla på frysen innan vi ätit ur den..så det är ju mindre bra ;p
Jag som undrat vars alla mina burkar är..oops!!
Men nu blir de ordning och reda.

Annars då..ska städa och baka drömmar ikväll. När smöret blivit riktigt mjukt.
Sen är det ju pernillas jul ikväll, de missar ni väl inte!?
För lite extra julstämmning!

Mannen har åkt och jobba.
Skönt ;p då får jag lite gjort..

Julgranen står och tinar i garaget..på fredag åker den in och kläs.
Såå fint de kommer bli. Ska köpa en ljusslinga bara..eller ett ljusnät..får se.
Men små lampor ska det vara iaf.

Imorgon blir det storheden..
Handla dom sista julklapparna..
Sen ska jag även baka bottnarna till en tårta jag ska ha klar på fredag kväll.
Blev lite stressigt helt plöttsligt..hihih!

På fredag blir de även pyssel för mig och en kompis i forsgården.
Vi hyr den när vi ska tårtpyssla..eftersom hon är allergisk mot kissar.
Kul ska de bli iaf..

Nu måste jag kolla till frysen, innan vi har en vattenskada stor som atlanten i köket ;P

   

God jul på er!! :)



Kommentarer
Postat av: helena

Åter igen, jag är så tacksam för att du ställer upp och gör tårtan till oss! Vi ses på Fredag (då vill jag nog ha mig en liten tour i hust också) ;) Kramar

2009-12-17 @ 00:14:23
URL: http://geekspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0