grejsimojs

Idag blev de lite full rulle känns de som ;p
Vakande kring tio. Upp, duscha och röja lite.
Hade tid på ams kl 13.
Gick kanon! ;p Behöver dit nästa gång i juni. hihi vissa har det bra..;p

Sen åkte jag till vickan, fikade hälsade på, gosade lite med oliver.
Hade med mig lite minttryfflar till henne :)

Sen åkte jag på stan med malin ;p
Inköp av julklappar..och hittade ganska mkt faktiskt!
Tänkte ta lule nån dag för sista rycket!!

Sett på svenska hjältar galan..gud så jag har lipat.
Jösses. Vilka underbara människor det finns ute i vårat land! :)

Nu blir de soffan!
Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nougatrutor :P Botten består av smör, havregryn, socker och bakpulver. in i ugnen i 10 min och sen river du nougat över låter der smälta och brer ut med slikepott. Galet enkelt och äckligt sliskit och gott :)

2009-12-16 @ 00:05:01
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0