min underbara sambo..

Ja han kan vara gode underbar ibland ;p (läs ofta)
Finns ingen i hela världen som är så fin och genomsnäll. Med alla. Nästan. Hehe.
Han är så generös och omtänksam..Mitt allt!!
Nu räcker det väl ändå..hahah vi ska inte ta i så vi spricker! :)

Vi firade ju fyra år för precis en vecka sedan, mitt i hjärtats hektiska jobbvecka, vi skyller på det ;p
Det resulterade inte i någon present, även om jag tycker att man inte ska köpa nått åt varandra, men en blomma sitter aldrig fel på årsdagar!
Så idag när han åkte in till stan för några ärenden så kom han hem med en present..
Jag fick välja om jag ville öppna nu eller på lördag?! hallå är det en fråga ens?! haha NUUUU!!

Tro det eller ej men han har varit och köpt en elvisp!! =) JAAAA
Hur kul låter det tycker kanske ni, men jag blev överlycklig!!! Helt sjukt jättefin..
En svart matt Dualit.
En sån ha Leila bla i sina program, men har aldrig sett henne med en svart. Hon har vit, blå och röd.
Den är såå fin!!
Behöver ni fråga om jag har bakat ikväll?! Nähä skojar du!
hehe

Jag är glad. Och lycklig..
Över en elvisp..hahah näää.
över att jag har världens bästa sambo!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0