mina små hjärtan :)

Jag har ju inte visat er mina små gooingar. Mina katter.
Vi har ju faktiskt tre katter här hemma. Riktiga familjemedlemmar..
Melker är ju äldst, honom hämtade vi i Borås för över två år sedan. Han är 2,5 år.
Sedan har vi ju Mino och Molger..syskonen som vi hämtade i Vidsel för lite drygt ett år sedan.
Vi skulle ju köpa en kompis till Melker..men åka och titta på kattungar är ingen bra idé när man är kattokig.
Så det slutade med att vi tog två st..hopplöst!!! =)

Ska visa er lite bilder...och nää dom har inte sprungit in i en vägg..;O hehe dom ska vara så platta. Dom är ju perserkatter :)


Melker
     

Mino ( hon lägger sig alltid i lådor så fort hon får chansen, hon älskar att ligga i Mattes värktygslåda även när den är full med saker i :) hopplös..)



Molger, svart som natten. Hehe han blundar på korten..men han är söt ändå! :)
       


Mina lurviga små hjärtan..Dom är så otroligt mysiga..speciellt när Mattis är borta och jobbar..:)
Enormt sällskap, det kan man då inte tro om katter kanske..:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, va fina dina missar är! :-)

2009-01-30 @ 00:20:23
URL: http://www.nogg.se/LinJak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0