äntligen lite bilder!

Jag har ju sagt för längesen att jag ska lägga ut bilder..men har som inte blivit..
Hoppsan.
Hahah

Men nu har jag varit framme med kameran ;p
Och ja endel bilder är lite lika bilder jag lagt upp förr..men vill ändå ta med alla på rundvandring i vårat stora hus :)
Så det här bilderna är tagna alldelles nyss :

Nedervåningen
:
Groventren/tvättstuga
         

Extra rum (används som förråd):



Stora Hallen:

       


Toan:



Datarum:




Kök:

    

Vardagsrum:

       

   

Övervåningen


Allrum:

         

Toan:

          

Vårat sovrum:

    


Extra rum:
 
     


Så ser de ut nu..ganska kul att ha kvar tills man renoverat :)
Då ser man skillnaden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0