bröllopstårta provning..

Jees det har vi haft hemma hos mig idag.
Jag fick frågan av en tjej (kompis till min lillasyster från början) om jag kunde göra en bröllopstårta till hennes kusin som gifter sig i augusti.
Ojj lite skraj är jag ändå...vill ju att de ska bli så fint som möjligt!

Tror de blir bra..
Jag gjorde några bakelser med olika fyllningar som dom kunde smaka på :)
Blåbär/vanilj/hallon, Reisen fluff/vanilj och sist jordgubb/dumle..

Dom valde vanilj och blåbär :)

   



hehe smart att jag kom på att jag kanske skulle ta en bild just efter vi skurit upp första ;p
Nåja fina och släta fick jag till dom iaf ;p

Tur man bantar..haha
Går bra med dieten!
Men känns som hemskt och dåligt när vi fuskat..
Både midsommar och Alive..så jag har inte vägt mig på länge.
Måste kämpa några veckor till först..
Annars är risken att jag sätter armarna i kors och säger. Nää vill inte! :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0