det är så jäävla kallt..

Jag klagar inte på vädret alls! Utan de är inne vi har de så kallt..
Hopplöst kallt.
Skönt tycker kanske ni, sluta gnäll typ. Och de kan jag hålla med om, om de hade varit skitvarmt ute kanske..
Inatt som var så sov jag i en stor huvtröjja.

Vi har dragit ner på fjärrvärmen och alla växlar hit och dit. Är inte så insatt..
Hoppas bara solen kommer snart, så kanske de bli alldelles perfekt :)

Har jobbat hela helgen..
Jobbade kväll måndag ocbh tisdag. Så 8-13 ons, ledig torsdag.
Kväll fredag, 8-20 lördag och delat tur idag.
Fyy bubblan så trist.
Natten till igår sov jag bara två timmar (fröööös ;p) så de var väl en extra trött helg.

Blir ju pengar ;p
Mattis har åkt sju ikväll, kommer hem  tisdag.

Vi är i bilartagen..ska ev köpa ny bil.
En liten snål jäkel som mattis kan pendla med ;p
Får väl se om vi hittar nån..

Nää nu måste jag hoppa in i en brännhet dusch så jag överlever natten :)
Sen blir de lite tv i soffan innan sängen. Men dubbla filtar :)

Kram på er

.
Mina vacka million bells :)
Dom kommer nog bli gode stora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0