helgmys

Varit på ikea idag..;p
Hittade lite tyg och annat skoj.

Men nu ska vi mysa, hela helgen!!
Förra helgen blev ju "förstörd" av övertidsjobb för mattisen, men nu i helgen är vi båda lediga! :)
Såå skönt.

Jag är så lycklig, han är så fin min bästa sambo!
Vad skulle jag göra utan honom, så snäll och go! :)
Och vi har ett sånt jävla fint hus om ni frågar mig ;p
Känns så bra allt ;p

Nu är de slut med gullgull..blir inte så ofta.
Men ibland vill jag verkligen att ni ska veta hur go och snäll han är :)
Men lite räcker..haha

Nu blir de soffan!! :)
Visar en bild av tyget..sååå snyggt!!!


Alltså de tredje uppifrån sett..skitsnyggt.
Syns ju inte så väldans mkt..men vitt och grått. lite orange ;p suuperfint.

Sen har jag ju klätt om en garderobsdörr i hallen, blev jättefint.
Som en tavla, gigantiskt dock, ser det ut som!
Blev riktigt bra, ska visa er någon dag..
tänk vad lite tyg kan göra..
hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0