oj så länge sedan!

Jag har inte hunnit eller haft någon lust till att skriva något..
har jobbat i veckan, kväll mån och tis och så ledigt ons och tors.
Kidsen och syrran kom på tisdag och sov över..mysigt att ha dom i huset när jag kom hem från jobbet :)
Dom åkte hem torsdag eftermiddag.
Onsdag städade vi garaget..fick en himla massa gjort. Skönt..även om det inte är klart än!
Torsdag så var vi ute hela dan och kvällen nästan, klippte häcken!
Alltså rönnhäcken ;p haha
Blev så fint! Nu har vi bara kvar toppen på den sidan bakom huset.
Så välskött och ordentligt och snyggt det ser ut ;p

Sen har jag jobbat hela helgen..kväll fredad, dag lördag och delad tur idag.
Är helt slut i huvudet, mer än jag brukar! :)
Skönt med ledig dag imorgon.

Då ska jag in till stan, handla lite.
Kanske hälsar på vickan om hon är hemma?
Sävast treädgården kanske..
Kikar lite.
Sen ska jag städa också..ut med mattorna och vattna blommorna!!
Kolla landet..jordgubbarna börjar bli klara..dom smaker gudomligt!!

Måste upp tidigt och ringa veterinärn, de blir inte bra med mino.
Var ju dit förra fredagen..hon fick antibiotika som hon skulle käka en vecka pga blod när hon kissar.
Som hon dessutom gör inne, inte i lådan alltså, ibland.
Känns hopplöst..hon är inte bra än!!
Stackars lilla sötnosen min..

Nää ni nu blir de en het och lång dusch som gäller..
Sen soffan och slööglo ett tag! ;p

Kram på er.




mina fina million bells..som blivit ännu större nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0