sjuk + ny bil

Jag har varit hemma från jobbet igår och idag..
Kräktes och mådde jättedåkigt igår morse, så det var omöjligt att ens tänka på jobbet.

Men nu känns det mkt bättre! Vet inte om jag ätit något konstigt.
Ibland i samband med mensen kan jag få jätteont i magen, som att de sätter sig på magen istället för skrutteriet.
Låter konstigt..men nåja.

Nu är jag ledig till nästa måndag..känns otroligt skönt! :)

Vi har köpt en ny bil..eller ny och ny, men för oss är den ny.
En renault clio, jättefin! en 01 tror jag de är.
Jag är redan kääär..så skönt att köra! Liten och lätt.
Mattis ska pendla med den..den drar bara 0,5 liter landsväg.
Passar ju perfa..:)

Återkommer någon annan dag..
funderar på bilbingo imorgon..tydligen i heden, kvälls/nattbingo! :)
får väl se..


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha detta måste vara ödet!

Vi är oxå och spanar på likadana bilar som eran:)

Liten och snål i drift:)

2009-07-12 @ 19:49:49
URL: http://desperathusfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0