storforsen

Igår var vi bortbjudna på fest..men vad händer!? Joo så klart blir Mattias utringd på jobb.
Typiskt eller vad, jag menar hur ofta gör man nått utöver de vanliga?! :)
Kändes trist..men hey, man får ju tänka på pengarna som trillar in.
Blir bra med pengar för 18 timmar övertid. Klart han hade kunnat säga nej, men han vill ställa upp och vara snäll, dessutom behöver vi pengarena inför kommande bilrep.

Jag körde honom till piteå igår av den enkla anledningen att han skulle åka persontåg hem och hoppa av i boden.
Så vi tog lilla gröningen, hehe måste se roligt ut när vi kommer åkande i den..
Varken mattis eller jag är inte direkt kända för att vara direkt små i storleken ;p
Men de är min favvo, den går som en pärla.
Svängde om Maxi på vägen hem igårkväll..och köpte bla ett munstycke till slangen, de som sitter där nu är inte bra för blommorna..nu är de en pistol som de blir mjuka strålar av :)

Idag hämtade jag som sagt hjärtat på tågstationen, fort hem packa de sista i kylbagen.
Sen bar de iväg mot storforsen!
Så himla vackert det är där!
Har inget minne av att jag varit där..jo klart när man var liten,men inte i äldre dagar :/ superfint!!
Vi åkte med syster, hennes karl och dennes ungar. Och mina älslklingskids såklart..
moster hjärtan!
Så där har vi spenderat dagen, myst, ätit picknick och går runt och kikat!

Nu är jag gode mör i kroppen..dessutom sovit dåligt två nätter nu.
Så nu ska jag faktiskt hoppa i säng..
Imorgon blir de storstädning av huset!!!
Mattis börjar tidigt imorgon..

Godnatt på er..



lånade bilden från google..
Åh snacka om medicin för stjälen..även om den är hel! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Yes, sju veckor gamla Irländsk setter-valpar :) Tog lite bilder så jag ska lägga upp på bloggen när jag kommer hem från jobbet... :) De var helt underbara! Haha.. Jo, mamma sa att huset var till salu igen.. Nja, jag vet inte om min sambo vill flytta till Unbyn, eller ja, jag tror inte jag skulle vilja det heller.. Hahahahha.. ;)

2009-07-13 @ 20:50:25
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Linnea

Ah, så roligt! Hon med de fantastiska tårtorna... :D Hur står det till med er? Trivs ni i huset? Kul att du hade en blogg, den ska jag börja följa :) Hälsa Mattis från oss! Kram/Linnea

2009-07-15 @ 16:21:28
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0