Vila lungt, Molger..

Nu har Molger lämnat oss..
Det är så jobbigt och trist. Han var verkligen en social och livlig kisse.
Veterinären hittade inget fel på honom..helt frisk! Fysiskt iaf..
Psyket däremot måste ha fårr sig en törn..

Men det lät ganska logiskt när vet pratade om att de ofta är honorna i flocken som bestämmer.
När vi kastrerade henne i mars så kände Molger av att hon sjunkigt i "rang" och passar på att försöka ta över ledningen..och börjar då pinka in revir.
Det är så tråkigt..för dom andra kissarna med. Dom undrar ju vart han är..

Känns så tomt..
Molger var alltid den som kom springande direkt man satte nyckeln i dörren..

Tror inte alla förstår vilket tomrum de blir, hur mkt han ändå betydde för oss.
Många tänker nog, vadå de är ju bara en katt.
Men det känns så mkt mer..

Det gör ont..

Vila i frid sötaste Molger!! :(



(man ser ju knapt nosen eller ögonen me platt trynet ;P men söt var du, som socker!! )

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va tråkigt! :-( Det är ju faktiskt både en vän och familjemedlem!

Jag förstår att det är tufft, på alla sätt och vis. Jag hade samma promblem med en katt jag hade, och jag fick också lämna över honom till "dom där uppe". Man kan ju inte leva med avföring i möbler och dyl. Tråkigt hur som helst när det blir så.



Oj, va långt det här blev. Sorry.

Hoppas att allt är bra med er annars!

KRAM

2009-06-17 @ 21:32:48
URL: http://linjak.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh vad tråkigt :( kan bara tänka mig hur jag skulle känna om jag var tvungen att ta bort svea eller nisse.. hoppas allt blir bättre snart!

ha det så bra, kram!

2009-06-17 @ 23:49:37
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/
Postat av: Zara

Det är lika tråkigt varje gång sånt här.. Men det är oftast för deras bästa. Han har det säkert jätte bra där uppe i det blå.



Hoppas allt känns bättre snart!

2009-06-19 @ 09:19:15
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0