äntligen är jobbhelgen över :)

Så skönt att komma hem idag när hjärtat var hemma!
Inte för att det är så jobbigt att jobba helg, men eftersom jag innan helgen bara visste om att jag skulle jobba fredag kväll så blir det en liten omställning ;p inte för att det gör nått!!
Trivs verkligen skitbra där borta! :()

Jag slutade fem idag..den där timmen mellan fyra och fem går väldans fort men psykiskt är det inte roligt! :(
Hehehe nog är det stor skillnad på att gå hem fyra istället ;P
När jag kom hem hoppade jag in i duschen, så varmt och skönt.
Sen har vi ätit middag framför teven faktiskt..mkt gott och härligt!

Nu snart börjar Wipeout, vilket program :) Superskoj, kommentatorerna är underbara! :)
Mattis hade köpt dajmglass som vi ska smaska på nu..
Tända ljus och mysa under filten och bara ta det lungt!!

Imorgon är det nya tag som gäller med skolan!
Ska lämna in en uppgift ;p

Vi höres! Var rädd om er.
Kram och så

Saknar syskonbarna..puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0