en dag på stan :)

Dagen började ganska tidigt..eller nja men vaknade nio!
Sen kom syrran förbi en sväng..hehe hon kommer hit och hälsar på typ när hon har rast osv..
Hon skulle äta lunch hos en kompis till henne som bor granne med oss!

Duschade och gjorde mig i ordning, tvättade och hängde en maskin.
Som ni såg på listan i inlägget igår så han jag ganska mkt igår ;p
Städade som en tok..sen får jag faktiskt skylla på Vickan och Oliver som kom och hälsade på mig. Jag gjorde falsk mousakka till middag, med köttfärs och potatis. Supergott!
Sen slappade vi i soffan hela kvällen tills dom åkte hem kring tio typ..
Snosat bebbe länge ;P
Så det är deras fel att jag inte han klart allt på listen ;p låtsas vi iaf..men det var värt det :) Oliver luktar sååå gott!

Åkte in till stan på em, var på nordea till våran bankkvinna och hade ett snack om pension..
Jag har börjat spara nu vettni..snacka om vuxenpoäng!! :) Pensionsspara..gud så vuxet.
400 i månade började vi med..när jag inte har något fast jobb så måste vi börja smått.
Sen gick jag på hemtex, hittade nå gröna handdukar till badrummet..
Vårigt och härligt..Var på buketten och köpte en minipåskblomma..som jag planterat i samma krukor där jag hade krokusen. Ska ställa dom kallt på natten ;P tack för tippset Lisa!! :)

Nu ska jag ta tag i rummet...hjälp..
Vet inte om jag ens törs visa före bilden..helt sjukt!! :)
Hahah
Får väl se om det blir någon bättring!

Dagen i bilder


Murgrönan var kvar sedan den förra vårplanteringen med krokusen..

    

Påskliljan kostade 39kr på Buketten! Stoor och fin, kunde dela den så tog
två små till dom mindre krukorna!

 
Handdukarna fyndade jag för 29kr st och tvålpumpen för 49kr på hemtex!

 
Det måste ju vara snyggt och designat där man har tandborstarna också ;p
Det gröna passar ju kanonbra ihop med min gröna pappelina matta som ligger
inne på tossi ;p

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Nu har jag hittat hit! Har kollat in många gånger på din gamla sida och undrat var du tog vägen.

Jätetfint ser ni ut att ha det i huset.

Må så gott!

2009-03-10 @ 22:28:00
URL: http://hemmahosannas.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0