fredag eftermiddag..

Åh inatt har jag sovit såå skönt!! Har inte sovit nått knappt dom två tidigare nätterna när jag jobbat..
Legat och funderat för mkt ;P och tänk på inredning och allt möjligt! Hopplöst.

Vaknade tolv idag, behövdes verkligen. Jag har huvudvärk så lite friskluft skulle sitta fint!
En prommis blir det..men först ska jag in till stan. Och köpa glass!! Jaa jag vet, onödigt, men jag blev så sugen!

Ikväll blir det Let´s Dance och glass alltså..hehe
Kanske att Vickan skulle titta förbi, det visar sig.
Ska inte glömma att köpa värmeljus..ett måste!!

Vi höres senare då..
Gud vilket tråkigt inlägg..förlåt.
Hej på er


Här är en bild på vårat vackra äppelträd som vi hade i Piteå..Så fint.
Till sommarn ska vi plantera ett äppelträd här på gården ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0