fredag

Full fart mot helgen! :)
Idag jobbar jag, börjar 12, slutar 21.
Känns spännande, första gången jag jobbar kväll själv.
Ganska skönt att vara själv, man får göra precis som man vill ;p

Jag håller på att koka spagetti till middagslådan..hade köttfärssås i frysen.
Ska göra en matlåda till mattis med, han ska också iväg och jobba!
Kommer hem söndag..trist.

Vi var ju på ikea i tisdags..mkt skoj! Köpte en säng och ett skoskåp och hyllor till garaget.
Allt fanns som vi skulle ha men vi har inte skruvat ihop sängen än!
Får bli på söndag.

Igår var vi på fyra års kalas hos Pauline, sötnosen!
så stor hon blivit..
Mysigt att träffa dom andra ungarna med =)

Nää nu måste jag göra mig iordning!
Vi hörs ikväll..då ska ni få se hur fint det blev med skoskåpet! :)

Hej svejs!
Hoppas ni får en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0