fredagsmys ;p

Äntligen fredag!! Det är verkligen bästa dagen på veckan :)
Idag var jag och hämtade Pauline på dagis, hon fyller ju fyra år idag :) Stora tjejen.
Sen åkte vi på stan, jag Mattis och Pauline. Handlade lite, pauan fick välja en grej.
For på godisarenan och köpte gotta till ikväll ;p
Så var vi på elon och köpte en ny perkulatorknopp..

Vi fikade semlor idag..firade lite hennes födelsedag :)
Sen kom hennes pappa och hämtade henne kring fyra..
Mysigt iaf..
Vi ska fira henne på riktig när det blir kalas hos syrran när dom far dit till veckan!

Idag blir det rolulader med vitlöksfärskost i grädde, hackelbackspotatis, vitlöksbröd
och kall sås på sidan om :)
Men kom på nu att jag glömt köpa vitlöksdipp..hm..
Jag blandar den med turkisk yougurt och då får man en jättegod kall sås till grillat eller så.

Blir nog konsum en snabbis så..typiskt! :/
Heheh
Vi höres..kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0