helgen som varit

Såg att jag skrev i tidigare inlägget att vi skulle se på idolfinalen ;p
Missat helt att idol inte ens börjat om..hahah nää men ni vet att jag menade Let´s Dancefinalen! :)
Tur att Magnus vann, det förtjänade han verkligen!

Jag åkte på jobb hela helgen..lyckliga jag ;p
Faktiskt..mattis och han brorsa skulle ändå köra skoter på lördag..så då jobbade jag 8-17
Efter det var det palt till middag hehe hos svärmor..mkt gott.

Sen igår jobbade jag till tolv..sen åkte vi till micke i lillpite och åt tacos och spelade spel.
Jag förlorade big time. hehe

Nu idag blir det städa..det har inte förfallit eller så men man märket att jag jobbat helg ;p
Lite att plocka undan, ska dammsuga och så.
Sen kommer Cissi och Lucaz hit nu efter skolan..
Mys pys..

Skriver sen..
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0