inlämningsuppgift - check!! :)

Idag kom Cissi hit efter skolan. Jag höll på med inlämningsuppgiften..så skönt att ha den gjord ;P
Och faktiskt så har jag lärt mig endel och fattat det jag läst ;p
Det var något nytt! hehe
Hjärtat har kommit hem, så nu är det tryggt igen.

Har bakat en till lånpannekaka ikväll, så nu finns det i frysen ;p
Sett på rent hus..alltså vad är det för fel på folk?!
Som kan bo så där..hujedamig.
Men hon blev ju glad då det var färdigt!! :)

Nu ska jag se Leila på landet..hon är min idol =)
Imorgon blir det sovmorgon i nya sköna sängen!
Sedan en sväng till staden. Lämna in lite papper på kommunen och så..

På fredag är det jobb som gäller..
Skönt ;P
Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0