lite allt möjligt..

Vaknade väldigt tidigt imorse med tanke på vilken tid jag gick och la mig..ett. Vaknade halv sju.
Åkte till gammelstad och lämnade Mino hos vet, hon måste ha en sån tratt när hon är färdig..stackarn.
Tycker så synd om henne..huvva lilltjejen.
Vet tyckte också att hon är lite mager..inte så att det behövs göras något åt , men hon är ju inte tjock!

Nu ska vi åka på barnens hus och hitta någon present till Pauline som fyller fyra år imorgon..
Min älsklingstjej! :) såå stor hon blitt..
Ska köpa något riktigt fint!!

Sen kanske vi hälsar på Lotta och Tobbe om dom är hemma..
Åka förbi återvinningsstationen också, fulla kärl här hemma.
Har hunnit diska undan och röja upp lite
Nåja
Hej så länge!


Guuus så söööt hon är!! Jag dör! ;p
Stora tjejen som blir stora tjejen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0