måndag

Vilket underbart väder det har varit idag!! :) Jag har suttit ute på bron och pluggat i flera timmar! Underbart med den friska luften =)
Nu har vi ätit middag och snart ska vi iväg till tobbe och lotta igen ;p var ju där igår.
Men då segade vi ur massor, beställde mat och såg på tv så det blev inget spel..så det blir idag istället :)

Pratade med syrran haha dom hade läst bloggen och hennes kille hade stört sig på dessa bilder på lökarna ;P haha blommlökarna alltså..
Jag är en sån som inte tycker om blogginlägg utan bild, eller tycker om är väl att ta i. Jag tycker det är roligare att läsa en blogg som har bilder osv. Så därför blir det lätt att jag lägger upp en naturell bild när inte inlägget handlar om så mkt :) Just därför har lökarna kommit med lite ofta..bara för att lägga in nån bild, och dessutom så älskar jag ju dom! :)
Såå fint med blommor :p
Får väl knäppa lite nya kort helt enkelt..hehe

Imorgon ska vi på ikea :) Köpa en ny säng..
Vi hade ju en malm ikea säng innan vi flyttade hit, men den hade ju pajjat. Eller nog kunde man ha lagat det men då tänkte vi att vi köper en ny. Limmet hade lossnat i fanéren. Tanken var då att vi skulle köpa en bra säng från typ mio eller så. Men nu känner jag att nää! Jag vill inte gå och köpa en fin säng och ställa in i det där fula sovrummet..gråa och blåa väggar och ful plastmatta. Då väntar jag hellre tills vi renoverar rummet som ändå kanske är fem år bort tills vi köper en ny fin dyr säng.
Så då blir det ikea!!

    
Förvarings hyllor till garaget som är stapelbara.
Med lite lådor och sånt tjaffs till :)




 
Äntligen en säng..vi har sovit på resårbottnarna ända sedan i slutet av november :(
Blir skönt att komma upp från golvet..allt damm!!

Sen blir det värmeljus, kronljus och kanske någon tygbit.
Vem vet..hehe lite bunkar till köket också!!


Nu ska vi iväg..
vi höres!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med ikea! Man hittar alltid nåt där. Sen verkar det som att man aldrig kan få för mycket förvaring. Mitt förråd är hälften så stort som min lägenhet. Skulel nästan kunna bygga en lite relax där inne. Fullt med saker. Inte bra med sånt förråd. Man samlar så. Haha! ha en trevlig dag på Ikea imorgon :)

2009-03-16 @ 23:06:04
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Bilder är alltid kul!! Även om det är på blommor ;)

2009-03-17 @ 18:26:06
URL: http://hemmahosannas.spaces.live.com
Postat av: Lisa

Hoppas du hitta alt du behövde hitta på Ikea =) Blommorna far ingenstans fören det är minusgrader, då dör murgrönan. Men är det så fina dagar som idag är det bara ställa ut dom =)Jag har börjat försöka samla på min bra förvaring från början som man kan ta med en dagen man flyttar till hus. För då kan man börja lägga pengarna på annat =)Jo jag har praktik via arbets. Men får jag jobb går det före. Så i veckan blir det en dag på praktiken. Jag trivs jättebra i luleå. Både jag & sambon har familjen & vännerna här, plus att han har jobbet här oxå. Nu är det bara jag som måste komma in på skolen :P Kram

2009-03-17 @ 21:28:19
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: Josefine

meen vad kul att jag hittade till din blogg ;)

vad heter du på msn btw? :)

2009-03-17 @ 22:18:30
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0