Mini makeover förrådsrummet/extrarum

Nu känns det mycket bättre inombords ;p
Jag har mått så dåligt över detta rum, hur det har sett ut! När jag tittar på bilderna så känns det inte som att det är hemma hos oss. Helt sjukt..
Det har verkligen varit ett rum där vi satt in allt som inte haft någon plats, även skräp och skit som ska slängas.

Även om detta rum inte står överst på våran renoveringslista så behöver det inte se ut som en soptipp!
Det är inte fina tapeter eller fint golv..men i framtiden. Jag tycker det blev en stor skillnad på rummet, även om jag bara har städat upp och gjort lite ordning!! Vad tycker ni?

Före:



       


Efter:



       


Vad tycker ni?
Stor skillnad med lite medel..tänka sig vad lite städning kan göra ;p
Skäms massor för bilderna hur de såg ut innan..Huvvaligen!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0