nu är han hemma :)

Jag är såå glad, nu har hjärtat kommit hem! Vilken känsla!
Trotts att han bara varit borta i tre dygn..men det var låååånga dagar ;p

Vi har myyyys på ordentligt!! Många kramar och pussar blev det.
Vi har ätit lite gott och sett på Grey´s Anatomy. Spännade..

Imorgon är det upp med tuppen som gäller..jag ska nämnligen till gammelstad och lämna in lilla kissen mino.
Hon ska kastreras..så hon slipper låta och bete sig så hemskt när hon löper.
Ska vara där kl åtta..

Höres imorgon..
Nu ska jag hoppa in i en kokande het dusch och sedan muysa med min älskling under filten! :)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj då så hemskt å behöva lämna bort det lilla livet 1 dag. Har inte kastrerat min än. Lite sugen på ungar. Men sen blir det kastrering. Hon är fruktansvärd när hon löper. Och hon gör det varannan vecka :/

2009-03-12 @ 16:25:12
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0