nu har vi en ny säng :)

Ja vilken dröm! Så härligt att komma upp från golvet, ligga där som värsta lodsen ;p
Vi har bökat ihop sängen och sänggaveln/sängbordsdelen idag!
Och jag ska säga er att jag klev upp elva och Mattis började med alla paketen kring halv tolv tolv.
Syrran och ungarna var här och fikade och vi skrattade så gott åt att nää inte kommer vi hinna få ihop den inte..
Mattis åkte och jobba kl fyra och skulle hinna duscha innan det..
Men vi han ju ;p Så duktig han var, och inte nån sur min eller dåligt humör som det brukar sluta med.
Kan ju inte bli bättre ;p

Nu återstår bara det roliga, att hitta några sänglampor som passar ;p
Blir dagens projekt imorgon.
Pauline ville så gärna stanna hos mig och sova över..
Men jag sa att det går inte idag lilla vän, jag måste hjälpa Mattis med sängen och så kanske jag blir utringd imorgonbitti till att jobba. Man vet aldrig..
Så jag sa att hon får komma imorgon. När dom andra ändå ska in till skolan får dom svänga förbi med henne här.
Tillslut gick hon med på det, men under protest ;p sötnöten!

Nu är jag själv igen, gräsänka.
Ganska jobbigt hans jobbtider. Visst han är ledig mkt och så för att jobba heltid. Men när han är borta då är han borta.
Vissa veckor är han bara hemma och andra aldrig hemma, blir så stora kontraster.
Han var borta hela helgen, hemma igår. Åkte idag, kommer hem onsdag. Ledig torsdag tror jag och sen jobbar han 07-00 på fredag..sen ledig i sex dar!
Missförstå mig inte, jag tycker att det är underbart nästan jämt! Eftersom han är så mkt ledig!
Menar bara att ibland hade det varit skönt att han är hemma på kvällarna och så..lite mera vardagligt..
Jag tycker att när man lika jobbar så kan man ju jobba och eftersom att han pendlar till Piteå så är det ju bäst så!
Det är jättebra för när han väl är hemma då är han det i flera dagar!
Hoppas ni förstår hur jag menar!

Nåja. Slutgnällt för idag ;p
Jag håller på att tvätta för fullt. Har samlat på oss endel tvätt.
Nu har jag kört en full maskin med kläder och en med handdukar.
Så tog tvättmedlet slut..
Tänkte fara in till stan imorgon så jag väntar med tvättmedlet tills då när jag lika ska handla!

Så har jag städat idag, hängt ut mattorna och dammsugit.
Ska vaska av lite oxå.
Så himla skönt med eget hus ;p bara kunna hänga ut mattorna på bron osv.
Städa i sovrummet och fixa till nu när sängen är på plats..
Sen ska jag bära ut en massa saker till garaget, kartonger och gammla skrivare..
Så härligt med skrivare och kopiatori  samma :)

Vilket tjorvigt inlägg..mkt gorm och svammel.
Vi hörs imorgon, då har jag nog vaknat ur denna psykos ;p
Kram på er


      
                

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så du behöver hjälp i sommar. Ja hoppas inte på för mycket. Så duktig är jag inte! Alltid underbart på Ikea. Och av nån konstig anledning blir dte alltid dyrare än man hade planerat. Allt småtjäffs som åker ner. Inte bra för ekonomin :P Jo tollare är underbara hundar =)

2009-03-23 @ 22:14:53
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0