nya vecka, nya tag!

Ja nu är det måndag igen! :)
Min kropp är fortfarande mööör sen skoterturen, men känns mkt bättre idag än igår. Då var det hemmet nästa!
Hahah
Syrran har just varit här på lite kaffe, jag ska sätta igång att städa. Ser fördjävligt ut här hemma..
Äckligt smutsigt..

Sen funderar jag på att ta tag i rummet som är baki tvättstugan..Där inne är det kaos! Ser för taskigt ut verkligen..
Grejjer överallt, kartonger, småtjaffs..Vi har det som förråd typ..Så alla grejjer som inte har fått nån plats här hemma än är i det rummet..
Vilker leder till att jag alltid stänger dörren..det är inte roligt. Har inte ens satt upp någon gardin än..
Även om vi inte ska renovera det rummet än så kan man ju ändå ha ordning och reda och ha det som ett föråd.
Det sitter hyllor längs ena väggen..där kan man ju ha ordning.

Får väl se..ska ta en före och efter bild så får vi se om ni ser skillnad ;p
Kanske blir imorgon också får se..

Mådde skitdåligt inatt..var upp och spydde som en gris!
Vettefan alltså..har ju haft magsjuka för någon vecka sedan.
Men det här kändes som något jag hade ätit..för direkt allt kom upp mådde jag kanon igen.
Somande om gott ;p

Har fått en massa turer för april, kring påsk och så. Känns ju jätteroligt! =)
Att dom tänker på mig och vill ha mig där..:)
Meeeea jobb!! :)
Nu blir det stoorstädning för hela slanten..

  • Dammsuga
  • Hänga ut och vädra alla mattor
  • Diska undan i köket
  • Dammtorka
  • Skura
  • Städa toan
  • Rensa kattlådan
  • Tvätta
  • Baka matbröd
  • Röja i rummet
  • Åka upp till svartlå och hämta en gardinstång
  • Hänga upp gardiner i rummet baki tvättstugan (förråd)
  • Kamma Melker och Molger och klippa klorna

Ja vi får väl se vad jag kan stryka från listan ikväll :O)
Hoppas att det blir så mkt som jag tänkt mig...Det är inte omöjligt men då måste jag sätta igång och få ett ryck, älskar rycken, då får man mkt gjort! :)

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Elaine

Hej där kompis!! Har hittat din blogg så jag är in och läser lite då och då :) ser att du kommit igång och får jobba (jättebra) fast jag hade ju hellre haft dig här i piteå med mig i sommar :)

hör gärna av dig!!

Kram

2009-03-09 @ 15:19:06
Postat av: Anonym

Hej igen =)

Nej lökväxter är inte alls nån hållbar blomma. Om du vill att dom ska hålla längre måste du ha dom svalt. Och köpa dom när dom är jätteknoppiga så man inte tror att det ska bli nåt av dom. Men inga lökväxter är hållbara. Tyvärr!

2009-03-10 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0