onsdag

Vaknade ganska sent idag, tio. Men det var för att jag inte kunde somna igår. Var uppe till tre..jag brukar ju aldrig ha problem med sömnen direkt ;p
Kanske bara är att hjärtat inte är hemma..blir lite småorolig i kroppen.
Men ikväll kommer han hem :)
Dom bleb klar mkt fortare än vad som var tänkt så då kommer han ikväll istället för fredag. Skönt!! :)
Jag har verkligen saknar honom den här gången..vill bara att han ska vara nära!

Nog om detta ;p
Idag är det plugg för hela slanten! Har lite sidor att läsa i min bok.
Sen måste jag åka till mattis föräldrar och låna skrivaren deras, våran är trasig.
Så mkt frågor som jag ska svara på och det är så bökigt att logga in på internet och miroi varje gång..
Lättare att ha dom framför sig bara..

Nu vill jag att våren ska komma..Puh så trist med snöö.
Jag gillar att pyssla och ha små ideer för mig själv, plantera lite vårblommor, sy lite och baka :)
Det är roligt tycker jag..och även om det är lite tidigt med påskblomma nu så är det ändå vårigt!
Det var de ända lökarna dom hade på buketten..tycker det blev fint.
Men det märks att vi har det varmt hemma, dom har redan börjat slå ut ;/
Glömde dessutom ställa in dom i svalen igår kväll..Måste göra det ikväll!



Ska göra lite myspys till mattis kommer hem, kanske tacos?
Hehe otippat, men det var ju läääääääääääänge sen, kanske söndag? ;P
Hahah
Eller ost och kex kanske, men det är inte mkt till middag.
Men roulader kanske?! Ja vi lämnar det öppet.
Ska städa undan lite, trotts att jag städade i måndags.
Blir alltis lite småplock tycker jag!
Det ska vara perfekt när älsklingen kommer hem...tända ljus och mys.

Måste ut och skotta..blää. hehe
Kram på er.
Gud vilket konstigt inlägg..
Ontressant och tråkigt..
Men det bjuder vi på ;P


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tänkte bli Uska när jag blir stor:)

Vad läser du?

2009-03-11 @ 18:18:03
URL: http://desperathusfru.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ett till litet tips frammåt påsk =)

När dom blommar och står i full blomm så ställ ut dom på verandan/bron eller nåt sånt. Då brukar dom kunna stå i veckor. Men dom måste vara utslagna för dom orkar inte slå ut när det är så pass kallt. Nu ska jag sluta ge dig lök tips. Haha!

2009-03-11 @ 22:49:04
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0