skoterutflykt.

Jag är redan vaken i full färd med att packa matsäcken!! ::)
Vi ska ta en heldag ute idag, skoter, korvgrillning, tolkning och så..
Det är minus tre grader här, perfekt!! Slipper man frysa. Det ända som saknas om man nu måste gnälla är väl solen..men än är det tidigt. Den kanske, om vi har tur, tittar fram senare idag! :)

Matsäcken består av varm choklad, ostmackor (limpa), korv, pinnbröd, saft och bullar.
Kommer ju bli kanon ju!

Vi ska åka upp mot svartlå till syrran och dom, sedan över till österby där dom har sin stuga. Sen därifrån upp till nån skoterstuga som Niklas (syrrans kille) farmor har tydligen ;P
Upp i skogen..
Jag är lite orolig för älven, tror att vi ska braka igenom hela tiden. Min största fobi är att hamna under isen och inte hitta hålet..huvva!! Nu får jag sluta..isen är tjock och fin, jag vet det!! Men är lite nojig.

Nää ingen ro ingen vila! Heheh
Packa färdigt och invänta älsklingen som har jobbat hela natten, han är hemma på en timme.
Han ville åka direkt, han älskar verkligen skoterlivet. "jag behöver inte sova nått" jojo
Jag vet vem som kommer somna framför brasen senare ;P
Sötnöten..

Hej på er så länge ;P
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0